პოლიტიკური მარკეტინგის საფუძვლები

ავტორი:მალხაზ მაცაბერიძე

გამოცემის წელი:2003

გვერდების რაოდენობა, ფორმატი:350, A5

© ფონდი “ღია საზოგადოება – საქართველო”

ჩამოტვირთვა

მოკლე აღწერა:წიგნში წარმოდგენილია პოლიტიკური მარკეტინგში არსებულ თემათა ფართო სპექტრი, რომელსაც ავტორი ექვს ნაწილად განიხილავს. წიგნში განხილული ძირითადი თემებია კომერციული და არაკომერციული მარკეტინგი, პოლიტიკური მარკეტინგის თეორიული წანამძღვრები, პოლიტიკური მარკეტინგის არსი და სახეები, მარკეტინგული მოღვაწეობის ორგანიზაცია პოლიტიკაში, საარჩევნო მარკეტინგის საფუძვლები და ელექტორატის ქცევა და მარკეტინგული კვლევები.